اندیشنامه رجاء در باره اندیشنامه رجاء

اندیشنامۀ رجاء  عنوان  نسخه  ای از تمام دستگاه فکری  حمید رجایی  است. وی کوشیده است تا بطور منسجم و  گویا  افکار، مکتب و اصول  فکری خود را به جامعه نخبگانی ارائه کند. وی بر این باور است که هر اندیشمندی باید یک  اندیشنامه  بنویسد (چرا؟) بهترین نسخه برای این کار  نسخۀ برخط  است.

از آنجا که هر اندیشنامه، ساخته و مربوط به نگارنده  آن است و شامل و حاکی از مکتب فکری و سوگیری  و روال کمال افکار هم اوست، بهتر است اندیشنامه به نام نگارنده باشد. نظر به اینکه اندیشنامه  با نسخه برخط بهتر از نسخه های برکاغذ است، او تلاش کرده تا اندیشنامه ای برخط ایجاد کند. انتشار این نسخه در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ بر  تارنمای طلوع مهر (پایگاه علمی حمید رجایی) آغاز شد

.

دیباچه اندیشنامه رجاء را اینجا بخوانید.

گفتاورداین بخش شامل مباحثی دسته بندی شده در زمینه علوم انسانی و اسلامی است که از بیان مکتب معرفت شناختی اینجانب شروع و تا دیگر مباحث علوم انسانی ادامه می یابد. در واقع نگارش اندیشنامه که شاید از ابتکارات اینجانب باشد و لب سخن آن این است که هر متفکری باید در نهایت، اندیشه های خود را در قالب یک اندیشنامه ارایه کند تا تمام مکتب فکری اش را در آنجا بنماید و برای دیگران قابل بررسی باشد. بنابراین همواره اندیشنامه ها، به نام همان فرد منتشر می شود (برای آشنایی با اندیشنامه اینجا و برای آشنایی با اندیشنامه رجاء اینجا را ببینید)  لازم به ذکر است که پیکره بنده مطالب در اندیشه نامه رجاء  نسخه آزمایشی و نسخه پیشنهادی است.(نسخه یک اصطلاح معرفت شناختی، رسانه شناختی است) نسخه های آزمایشی و پیشنهادی، نهایی نیستند و گاه در حد فرضیه های اولیه و بارش فکری هستند. برای اینکه با آراء و دیدگاه های اینجانب آشنا شوید می توانید بخش های گوناگون اندیشنامه ام را بخوانید.


 

 

 

 

 

 نگا:

·انواع نسخه

·جامعه نخبگانی

نظریّه معرفت شناختی رجاء، چه نیست!

image_pdfimage_print

Visits: 884

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *